wrooom

2010-01-19 @ 02:30:24
ibland tänker jag att jag borde kicka igång det här igen. fast vem hade velat läsa? ja för ngn måste väl vilja läsa, annars hade jag ju inte bloggat? vad är det för fel på ett worddokument?
Det är så förskräckligt kallt i min lägenhet. stenhus. typiskt stockholm. sägs det. min lägenhet är fin. den är otroligt stökig, men jag hittar allt. den är min på låtsas och det räcker. idag började skolan. jag försov mig. sen provade vi vin, och vin och vin. min näsa blev alldeles trött. jag gissade rätt på druva, årgång och område. heja. ett vin. 10 kvar. de andra misslyckades vi med. måste öva öva öva. öva ger färdighet? jag har fått en egen praktikant. hon är liten och bestämd. jag gillar henne. duktig är hon också. hon följer mig med blicken som en trofast hund och sedan upprepar hon samma procedur galant. jag vill anställa henne, men hon vill åka till norge. i norge finns det mest bara droger, könssjukdomar och dyr öl? har jag hört. själv har jag aldrig varit i norge. jag flagnar, tappar hud. men under finns det fortfarande brun hud. det hade varit schysst att vara såhär brun jämt. som en färgklick. det hade varit schysst att bo i karibien. det hade jag gillat. varmt och skönt. turkost vatten och fin rom. färsk frukt och frisk luft. dåligt kaffe, men bra choklad. fick jag åka hem och hämta mig en rejäl man från svedala så kanske jag hade satt mig ner och hittat ro. inte just för den rejäla mannen utan helheten. häromdagen var jag i en bokaffär. pocketinköp. jag funderade lite. förresten visste ni att det heter en bokhandel och flera boklådor? inte jag heller. jag kände mig oallmänbildad. jag fick även lära mig att kärlek inte existerar på så vis som jag har lärt mig. jag försökte förklara det här för mina arbetskamrater häromdagen då förvirringen var total om hurvida mänskligheten och kärleken tillsammans med människan inte håller hand längre. Nu är det en upprörd stämning i båset. vi vet i alla fall att människor har behov. några av snus. andra av mat. några av musik. andra av alkohol. några av godis. andra av sex. några av kroppskontakt. andra av ensamhet. några av tvåsamhet. osv. sen är det väl frågan om man gör ngt åt det eller ej. jag, beroende av lång sömn i en stor säng helst ensam, tystnad och värme. okej. gn.

Frågor på det?

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg dig? Kom ihåg mig!

Mail: (får bara jag se)

URL/Bloggadress/Länka dig!

Kom igen!

Hey hey hey
RSS 2.0